En enda stor röra.

Förtillfället känns allt som en enda stor röra. Man har så himla mycket att göra, så himla mycket att hinna med hela tiden. Känns som jag bara har försökt hinna ikapp me allt sen jag kom hem. Har inte hunnit me att sitta vid datan knappt ens och den ska ändå vara min bästa vän. ;) Har egentligen aldrig fattat hur mycket jag brukar hinna med om dagarna förr. Umgås med vänner, städa lägenheten, tvätta, diska och jobba.. nu hinner jag endast med alla vänner och jobbet och knappt det. Man ska deklarera, packa upp allt, träffa alla som man inte har träffat på en hel evighet, gå i affärer, laga mat (har jag inte hunnit göra en enda gång hittils,sämst!), tvätta och allt runt om kring ett hushåll och så klart detta jobb. Är redan trött på denna jävla skit och jag har inte varit hemma mer än två veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0