Toppen dag.

Även idag har varit en sådan där toppen dag med superväder i backen, man åker och åker och får aldrig nog. Jag ville verkligen inte ta av mig skidorna och kliva ur pjäxorna vid halv tre, men hade ju inget val. Började jobba kl tre idag, gick dock superbra, klara redan fem i sju och va egentligen schemalagda till kl åtta. : ) Så nu sitter jag i stugan som mamma och pappa har hyrt helgen till ära. Ska snart gå och lägga mig är helt slut. Hoppas på fint väder i morgon också, blir nog skidor med Tine då. Varför inte toppenväder hela helgen? Är ju ledig både fredag och lördag, vill ju visa det bästa med stöten också nu när familjen kommer på besök!
För övrig så har det gått asbra att åka idag, har mest kört svarta och röda backar, dessutom gett mig in på att hoppa på blåa hopp, fruktansvärt roligt.



Madde och Biffen i liften


Jag äggskallen nr 1 och sen madde och biffen.


Funparken, där jag hoppade.


Lite till från funparken där jag hoppade


Biffen uppe på toppen.


Sofie uppe på toppen.


Madde uppe på toppen.


Madde och biffen utanför sälens största lappkåta.


Viltmarkskåtan

Toppendag helt enkel.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0