Road trip.

Idag har man varit ledig så himla gött... har varit ute på en liten road trip med Madde, först åkte vi ner till lindvallen och köpte glass och dricka på statoil sedan blev det vidare färd ner mot sälen och in på någon butik. Sen for vi vidare ner mot malung fick då syn på en skylt där det stog Motorstadio Lima MS så jag fick för mig att åka upp dit. Motorsport i all ära men detta kanske jag skulle låtit bli, kunde ju gått illa. Väl uppe på toppen va det ganska fin utsikt men för övrigt rätt mycket snö, så råkade dock köra fast lite. Började känna en lite smått oro om att inte komma loss, men det gick fint efter att ha backat och kört framåt ett par gånger. :)
Sedan bar det av neråt igen och till slut hittade vi en korsning där det stog rörbäcksnäs, så där körde vi in. Hittade den minsta lilla håla jag någonsin skådat...  Kråkbrickan. Det finns ju alltid en skylt när man kommer in i samhället från båda hållen, denna skyllt satt ihop med namnet på vaddera sida med ca 5 mm emellan dem. Dessutom fanns det bara tre hus där också, eller stugor kanske man ska kalla det.



Ena sidan av skylten och två av husen.



Madde och jag med utsikten bakom oss.






Speaker båset, måste ju ha bevis. ; P



Kanske skulle ta min pärla och åka dit, synd bara att det inte är öppet.






Andra sidan




Kommentarer
Postat av: Martina

Usch, men du har ju valt att va i snön där uppe så :) nää snö e inget för mig. allt bra annars?

2009-03-16 @ 12:43:15
URL: http://bimbofierad.blogg.se/
Postat av: Martina

Haha o du som va den sista ja trodde skulle bli en liten fyllskalle :) Allt fint. dricker sällan o tränar o sånt. :) haha hur länge till ska du va där?

2009-03-17 @ 09:44:21
URL: http://bimbofierad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0