Nu väntar bara Sofia med.

Jaha, då har kära biffen och kära madde äntligen tagit sig tillbaks. Kul å se er igen! =D Men det saknas fortfarande en...  Sofia, nu har du hållt dig borta för länge och dessutom ska du min käre granne vara borta i ett par dagar till! =( Tur att det finns lite annat trevligt folk omkring sig som man kan prata, äta och umgås med. Dessutom har jag ju faktiskt haft min käre vän Emma på besök också, mycket trevligt. Fick ett kanoners avslut på kvällen igår med.

Nu är det inte långt kvar tills jag kommer hem i alla fall, lite mer än två tredjedelar av tiden har gått, så om fem och en halv vecka så är jag hemma igen. Förstår inte vad som hände, innan va mitt liv Vetlanda men nu skulle jag lika gärna kunna spendera resten av tiden här. Visst saknar jag er där hemma men det finns så mycket mer än lilla Vetlanda som går att upptäcka.

Det finns några saker jag borde försöka hinna med innan jag åker hem:

  • Is gocart.
  • Åka snöskoter och även köra.
  • Bada i bubbelpoolen, finns en ute tror jag.
  • Åka till Mora.
  • Åka skidor på ett av de andra fjällen kläppen, hundfjället, Tandådalen, lindvallen m.m.
  • Åka pulka upp för släpliften till soltorget och sedan ner igen.
  • Att åka till Trysil.
  • Gå på HC.
  • Gå på fjällis.
  • Åka massa skidor.

Lite sorgliget att man har mer saker kvar som man vill göra än vad man har gjort, har ju varit här i redan 12 veckor.




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0