Lyan, hårda dagar.

Har varit mycket jobb dom senaste dagarna. Igår gjorde jag 13 timmar, nio timmar uppe i bistron sen fick jag hopp in fyra timmar på Lyan. Lika dant va de på fredagen då jag fick hopp in på lyan också, så då jobbade jag 12 timmar sammanlagt. Så den här veckan har jag gjort ca 53 timmar. Känns rätt skönt. Skulle dessutom vara ledig i morgon men så ville en kille på lyan vara ledig så tar hans pass i morgon. Så det blir inget ledigt på hela nästa vecka... men jag är ju här för att jobba och tjäna pengar! :)

Annars så har det inte hänt så mycket. Va jättefint väder idag men jag va alldels för trött för att åka några skidor, så tog en promenad upp till ica och sen ner igen. Köpte en piggelin dessutom, kan tyckas vara rätt onödigt eftersom solen försvann bakom massa moln lagom till jag kom ut från ica. Men glassen va lika god som vanligt. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0