Imorgon kommer Emma.

Imorgon kommer Emma Nero med sin familj hit, ska bli så himla skönt att få umgås med en vän hemifrån. För övrigt skulle jag gå till tvättstugan idag och där hittar jag och Sofia en tjej som har fått ett epeleptiskt anfall (hur sjutton stavar man till de?).. jag blev livrädd, jag hade inte en aning om vad hon hette eller va de va för sjukdom eller någonting, så springer runt i huslängan och letar efter någon som kanske kan hjälpa oss. Slutar i alla fall med att  hennes pappa ringer och den tjejen som jag lyckades hitta svarar och då får vi det verkligen klart att hon lider av epelepsi och till slut så kommer en sjukvådare ner också. Jag och sofia gick tills slut därifrån, kände oss lite överflödiga. Men vad de sa då så hade allt gått bra i alla fall. Har nog knapp någon gång blivit så uppskrämd i hela mitt liv. Man känner sig ganska hjälplös om man säger så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0