Fest fest och lite fest till!

Den här veckan som varit har man verkligen slagit på stort... sofia, jejje och Johanna va ju här torsdag till söndag, så på fredagen blev de typ fest, åkte lite skidor å sen gick vi på afterskin, sen när jag kom till Sofia så blev jag bjuden på tacos och sen blev det dock lite dricka till. Men vid klockan elva va jag helt slut så de promenerade jag hem medans de andra gick ner till tipi.
Sen på lördagen blev det bara två cider och sen hemfärd igen.
Men på söndagen slog vi på stort, då blev det tipi igen.

Sen blev det ju helt plötsligt måndag och personalfest, så de fick man helt enkelt slå på stort igen och visa va man går för! :D Men det va en trevlig kväll, börjarde med välkommstdrink, sen lite mingel sedan vidare till käk, grillbuffe. Mums! Tillsist blev det lekar tillsammans med dom som hade samma färg på entrebanden som man fick, och lite dans emellan som paus. Sen blev det hemfärd för min, Tines och Sofias del... det blev en upplevelse i sig kan jag väl säga. Tror chauffören hade full gas hela vägen hem, till och med när han svängde. Så rädd har jag inte varit på länge när jag har åkt med någon. Tillsist blev det sängen med några timmar sömn, sen va det bara att gå upp och jobba kl halv sju. Så här har jag gjort de senaste dagarna nu så måste säga att jag njuter grymt mycket av att vara ledig i två dagar. Har ju faktiskt jobbat åtta dagar varav sju frukost! Så lite sliten är man, men man lever ju bara en gång. :)


Grymt snygg pose måste jag säga, dessutom grymt snygg byx dräckt!  Synd bara att det blev en kläning så fort jag kom upp på festen, den klarade helt enkelt inte av min gångstil! :s


Linn i sin snygga badmössa, frida och jag! Sen våra fina presentpåsar som innehöll, såpbubblor (som jag råkade hälla ut genom att öppna upp och ner. ), två sånnadära som man sätter på fötterna i badhus och sjukhus, en drinkbiljett till tre drinkar och givet vis en kondom. Frida fick min, tror hon har mer nytta av den än mig!


Sofia, Madde, Jag och Biffen (Jessica)





Jag satte iaf dom där på fötterna men det fanns ju helt klart andra sätt att använda dom på!


Biffen och Bananen, Jessica spänner sig verkligen men får inte lite stora armar som madde ändå! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0