2009.

Och så var det helt plötsligt år 2009... herregud vad åren rullar på. Snart har jag varit här i en månad, tiden går så himla fort. Men tror det blir hemresa snart iaf, får se om det blir i början av en vecka eller en helg.

Igår så firade de flesta medans jag jobbade inklusive många andra i och för sig. Missade tolv slaget genom att skriva ut noter men slutade dock runt halv ett. Då gick jag mer eller mindre raka vägen till baren! :) tyvärr så hade jag gått i arbetskläderna till jobbet så det fick bli kavajbrallor och mitt svarta linne. Kändes väldigt rörigt igår när jag jobbade, kändes som vissa inte hade koll på någonting och meningen va ju att jag skulle hjälpa till, så varför bli så förbannad när jag plockar bort dina tallrikar som dom suttit med i en kvart? Hann förresten med tre åk till igår så nu är jag uppe i sammanlagt tolv åk! =p måste ju hålla lite koll! =)

Nä, nu blir det dammsugning, ser ut som taikon i vårat rum.

Gott nytt år på er!

// Sune

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0