skidor, bilåk och älgdessert.

Idag har jag spenderat ett par timmar i backen, det är verkligen så himla skönt att bara ta på sig skidorna och åka ett par åk, jag tröttnar nog aldrig. Åkte World cup backen idag men den va helt uppkörd. Lite synd dock. Köpte dessutom ett par begagnade slalompjäxer på kaisers idag för 900 kr bara. Kändes rätt värt, funderar ju faktiskt på att ta en tripp hit nästa år också. Annars så har jag varit en vända till sälen med Madde, Jenny och sofia och handlat på ica å tankat på statoil. Vi handlade mat på ica tills i kväll, så ikväll har vi ätit potatis, lax, sallad och en väldigt god kall sås som madde hade gjort, påminner dessutom om en av de kalla såserna mamma brukar göra hemma! :)
Strax sova i morgon blir det dubbel pass, ska bland annat klä mig i tyrolerklänning i morgon! De kommer nog bli en minnvärd syn,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0