Delat boende suger.

Kanske de inte hade gjort om man hade bott med någon som inte är sur, bittar och hugger konstant på mig hela tiden. Jag har inte en aning om vad jag har gjort dig, varför du är arg eller någonting. Kanske att det kunde bli lite bättre om du började äta kolhydrater igen och slutade skippa maten på jobbet. Kan ju alltid vara därför du är sur, men vad vet jag... jag är ju inte i dina kläder. Jag vill bara att du ska vara glad och att jag ska slippa ha någon som hugger och gnäller på mig så fort jag öppnar munne. Förlåt men jag är verkligen trött på det nu.
Om du behagar att komma hem innan jag går till jobbet ikväll så måste jag nog faktiskt ta att fråga. Då har jag i alla fall gjort ett försöka till att ta reda på varför du är arg på mig, om det nu finns någon anledning.

Ikväll är det iaf tyroler kväll. :) Så i kväll blir det tyroler klänning, hatt och flätor. Lika bra att köra fullt ut när man ändå är på g.

Om någon är sugen på att komma upp och hälsa på vecka 10-14 här uppe så har vi lite rabatter för tillfället. Skulle gissa på att det ligger på halva priset. Hör av er i så fall så fixar jag boende och möjligen rabatt på lifkort också! :D

Hade gott! Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0