Påsk.

Så va det påsk helt plötsligt, gud va tiden går fort. Jag jobbar typ eftermidda och kvällar resten av veckan, så himla skönt. Nu är det inte många dagar kvar, 9 dagar för att vara exakt... tills jag åker hem. Åtta dagar tills jag jobbar sista passet här. =) Ska verkligen bli så himla skönt att komma hem, känns som en evighet sen man promenerade på gatorna hemma, låg i sin egna säng (tusen gånger skönare än denna må jag säga), gick runt i affärerna bara för att fördriva tiden när man inte har något att göra, alla kvällspromenader efter jobbet med Anna. Att kunna gå ut om man vill även fast man inte har någon att gå med, man hittar alltid någon att prata med som man känner. Livet hemma är så mycket enklare, alla känner mig, vet vad jag kan... man slipper verkligen att bevisa. Ja jag längtar verkligen hem... och Sofia, de gjorde de inte enklare för att du kommer upp å berättar allt som har hänt å inte hänt! :P

Har haft en bra vecka, blev mer eller mindre inget jobb i måndags och tisdag.. bara 2,5 timma på två dagar. Så då blev de skidor och afterski med Sofia och även måndagsklubben. I onsdags va jag ledig, då skulle jag och sofia åkt skidor men när vi vaknar och tittar ut så vräker regnet ner, troligt att jag stället mig på mina skidor och åker ut då. Nä, så det blev till att ligga hemma och sega framför datan och med en bok hela dagen och senare på kvällen blev de bio med bella och madde, en shopaholics bekännelse. Rätt bra faktiskt. I torsdags va vi ute och firade sofia som fyllde 20 i onsdags, åt en grym örtbakad röding med någon puré, supergott! I fredags jobbade jag va fullt ös hela kvällen mer eller mindre och sen blev det utgång med Sofia hemmifrån och Jenny. Så idag kan jag väl säga att jag mår så där och är helt slut nu efter ytterligare ett lunch, afterski och kvällspass. =) strax blir det sängen, ska bara köra Jenny till jobbet!


Se hela bilden
Hoppas ni har fått påskägg och att det har smakat, vi fick ett i bistron att dela på. =)


GLAD PÅSK Se hela bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0