Ny jacka.

Idag har jag införskaffat mig en ny jacka, på rea... 50% men den kostade 1000 kr efter rabatten. Men det får den vara värd, det är det biligaste här uppe ungefär å dessutom om man vill ha en riktigt bra jacka hemma så får man ge minst lika mycket om inte mer där också. Så jag är nöjd, vill ju åka hit nästa år också... om inte det blir jobb så ska jag i alla fall hit på skidsemester. :)
Sofia är här nu, trevligt att ha en vettig människa från vetlanda här som också säger gööka (gurka) och böök (burk). =) Man kan ju ge folk ett gott skratt när man säger så i alla fall.

Va ute på tipi igår med sofia, sofia, biffen, hennes två kompisar och sen träffade vi en massa massa fler. trevligt värre. Så är väl lite sliten idag. Dessvärre är jag lite besviken, har jobbat 2,5 timma på två dagar, skulle ha jobbat 16... kan ju kännas lite dumt, man vill ju inte får en helt värdelös lön. Men det löser väl sig i slutändan får man väl hoppas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0