Fjäll - Norge promenader.

Idag har det varit nästan lika fint väder som igår och i förrgår. Slutade vid elva men kände inte för att åka några skidor, satt nere i tipi och löste korsord i stället. Gick hem en vända för att hämta min data och sedan ta bilen upp igen. Har varit och kollat på ett par skidor idag me, blir förmodligen dom hoppas jag. De kostar 2500 efter rabatt och då är det bining med, det kan dom lätt vara värda. Så ska provåka dom i morgon med biffen. :) Hoppas jag slutar tidigare i morgon. Kanske ska va i grillen, men de beror väl på hur vädret blir. Så egentligen vill jag ju inte hoppas på fint fast jag vill ju heller inte ha dåligt väder. Å andra sidan så är det ju faktiskt kvällsåk i morgon så lär ju hinna med en hel del trotts att jag slutar vid tre. :)

Har förresten varit på en promenad idag, har gått till norska gränsen och tillbaks. Gjorde jag även igår. Riktigt skönt med en promenad i detta sköna fina väder. Kommer några bilder snart från den promenaden med tror jag. :)

Ha de gott allesammens så ses vi snart! =)


En fin bit av ån som rinner på vägen till norge.





Mina nyinköpta skidor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0