Bella och jag.

Igår var jag och bella i sälen, hade en grymt rolig och trevlig lite resa... så mycket har jag inte skrattat på länge. Vi va nämligen inne i en affär där de sålde hattar, smink och skinjackor.. hattarna och mössorna va ju inte allt för vackra, så här kommer ett par prov exemplar från mig och bella. :) enjoy.


Dessa fina i rosa och grönt vore ju inte helt fel, eller?



Tyckte ni inte om dom på bilden ovan så kanske dessa tilltalar er, passar perfekt för er som vill likna en äldre herre eller dam



Själv föredrar jag nog dessa i vitt som man kan fälla ner skärmen på, mycket vackra och heta.

Så om  ni skulle välja vilken skulle ni välja då? Kommentera gärna! :)

Annar så har vi ett ytterst välstädat kök som man gärna vistas i, själv skulle jag kalla det svinstia.. men ni får kalla det va ni vill. Jag kommer inte laga nåon mat den här veckan i alla fall, har ett rent glas och en kniv det räcker gott och väl till filen och mackorna. :)


Vår diskmaskin har förmodligen gått sönder och det är inte en ända människa som har tagit tag i skiten, så här har det sett ut i snart två veckor!



Sina egna soppor orkar inte folk gå ut med så i stället slängs dom i köket... det luktar verkligen mumma! :(

Kommentarer
Postat av: Jenny

och hela korridoren luktade helvete på köpet:P

2009-04-26 @ 14:10:42
URL: http://staylies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0