svartabacken.

Idag har man gjort sitt första åk i world cup backen, som börjar med svartbacke. Gick faktiskt väldigt bra, va skitskoj. Men dock väldigt isigt fortfarande... inte skoj att åka när det enda man åker på är is och kullar av snö. Man tappar ju balansen när man åker in i en kulle av snö och precis har varit och kört på is. Blev iaf tre åk, det räcker nästan för man blir rätt slut i benen av att åka så mycket. Funderar på om man ska passa på att åka lite till med klara i morgon om de ska åka när hon ändå är här.
Kan förresten glädja er där hemma att ni förmodligen har det rätt varmt och skönt hos er, här ligger det runt 17 minus, i måndags när jag gick till jobbet kl åtta så frös mitt hår... och håret va ändå torrt. Hur ska jag överleva denna kyl?
Här kommer lite bilder från backen m.m.




Från toppen
Bild från toppen utöver hela stöten! :)









Klara, innan vi ska börja färden neråt.



Jag innan färden neråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0