Sliten.

Idag har varit en mycket jobbigare och längre dag än vad jag hade tänkt mig. Började kl nio, skulle sluta kl halv sex ungefär. Men på grund av problem med lite stugor så va jag tvungen att ha öppen bistron lite längre närmare bestämt till typ kvart över åtta eller nått. Inte för att det gör något, blir ju bara massa extra pengar! :) Tycker dock synd om dom som inte fick sina stugor i tid, va ett gäng med ungdomar från en gymnasieskola i Stockholm typ. De hade haft massa fester, antagligen slagit sönder en massa i stugorna osv. Kul för HOST att städa dom, förstår att de har tagit tid.

Ska strax gå å lägga mig, är helt slut. Börjar jobba kl sex i morgon, går nog härifrån kl halv sex typ så vi hinner byta om å så innan. Tänkte bara lägga upp några bilder som jag har tagit nu dom här dagarna... med telefonen dock, så inte bästa kvaliten.


Är så himla fin här uppe, speciellt när man går till jobbet på morgonen, så
här såg det ut idag på morgonen! =) Jag blir så himla mycket piggare och
gladare av att vakna och gå till jobbet i denna miljön.


 






Denna bilden är tagen på introhelgen, tyckte den va fin eftersom molnen som ligger så lågt går mer eller mindre ihop med träden! 








En dag denna veckan då vi hade jättefint väder och man såg solen lysa upp vissa parti.


I morse.








Det finns en så kallad big
 airbag här som man kan
hoppa i utan att man ska
 slå sig. Här gör en kille ett
 hopp genom att slå en rak
 volt typ? Folk är galna! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0