Skidor!

Igår blev de en utekväll, skulle jobbat först men så hade de frågat bella också å så tycke de att de va onödigt att två jobbade... så då sa jag att jag kunde vara ledig så jag kunde gå ut å festa! :) Va riktigt trevligt faktsikt!


Jenny och Frida igår kväll nere i Tipi bar.


En del av folket som hängde i baren! :)



Annars idag så har jag åkt skidor, vaknad typ vid elva tiden så gick dit vid tolv å åkte tre åk, sen va madde å jag helt slut.. kändes som mina knän skulle gå av. Min kropp är inte van vid att åka skidor längre så de va nog bra att madde inte ville åka mer. För jag hade nog fått jätteont då!
Dock va mina skidor väldigt slöa och dåliga, vilket jag egentligen redan visste men har inte orkat lämna in dom innan... tänkte att de kanske inte va så farligt ändå.
Men de va de, så fort de kom lite lössnö så tog det tvärstopp typ... så nu är dom inlämnade för vallning och slipning.
Så kan hämta ut dom idag lr i morgon!
Å de va inte farligt dyrt heller faktiskt, 250 kr fast då fick jag ju faktiskt halva priset för att jag är personal! :)


Ritad glad gubbe på skidorHeta jag! :)

Har fått schemat för nästa vecka med, jobbar alla dagar utom tisdag och söndag.. och på självaste julafton jobbar jag 10.30 - 23.00 dom frågade om jag kunde servera och ville göra det på julbordet!
Å de kan jag ju, så tackade ja... blir asgla att jag får göra lite olika saker.
Sen är jag fortfarande den enda som inte har jobbat med p-maten, vilket är väldigt skönt å jag slapp den i en vecka till.
Det verkar vara hur tråkigt som helst, ställa fram mat till 200 pers å hela tiden springa upp och ner till köket för att hämta mer för att alla kommer samtidigt också. Men de kanske inte är så farligt som alla säger, vi får väl se när min dag är kommen när de gäller det också! :)

Nä, nu blir de vila, orkar inte göra ett skit i dag... jobbar i bistron i morgon! :)

God jul, bara fyra dagar kvar! :)

//



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0