Nu är julen över.

I alla fall för min del, inte för att det har varit någon jul. Han iaf med lite annandags fest, de brukar jag ju aldrig annars få medverka i, så igår slog vi på stort... eller inte. Jobbade till sex, gick sedan ner å satte mig i tipi bar med madde iförd mjukisbyxor å tjock tröja, kände mig lagom het när alla andra kom ner några timmar senare i ordninggjorde med kläningar osv. Men jag hade trevligt iaf, gick hem vid tolv och lagade mackaroner och upptäckte dock att jag hade gjort av me typ 250-350 kr. Kanske inte så mycket, men jag hade ju inte direkt tänkt att lägga massa pengar på alkohol här uppe juh! Men lite skoj måste man ju ha.
Idag efter jobbet blev det pizza dessutom, en med kantareller, fläskfile, tomat, lök, paprika och beanaisås m.m. Gott som sjutton. Nu ska jag bara softa en stund sen blir de till att sova, börjar kl sex i morgon... å är schemalagd till tre, men de kommer en ny tjej i morgon och det är ganska mycket att göra så funderar på om jag behöver stanna kvar till fem lr sex iaf. Vi hörs.
Förresten, tänkte försöka komma hem någongång nu i början av januari när det ändå är rätt lugnt... hoppas jag på iaf. =)
Ha de gott!
Snart är de nyår...


Kommentarer
Postat av: Jannice

hej hopp. hoppas allt e bra m dig! vill komma upp snart ju.. kramen

2008-12-29 @ 07:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0