Kaffedrinkar

Idag har jag övat på att göra lite kaffedrinkar med linn, visat de jag kan... lr tror jag kan i alla fall! :p
Sen har vi gjort i ordning inför frukosten som börjar i morgon. Dessutom har jag varit inne och handlat i ica butiken idag.
Köpte ris å  sötsur sås... skulle lägga skinka i tänkte jag. Men som vanligt är jag glömsk, så tror ni att jag kom ihåg att köpa skinka? Nä, precis!
Dessutom åker jag hem, lagar mat på ris å sötsur sås till mig å frida å sen sätter jag mig här... Då upptäcker jag att jag glömde visst min väska i bilen som vi fick skjuts av hem! Herregud, mitt minne är ju inte med mig någonstanns. Så hoppas på att han jobbar i baren i kväll så frida kan fråga om min väska. För jag vet ju inte va han heter lr ha för nr så kan ju inte ringa å säga till om väskan! :(
Men de löser sig... synd bara att jag la stämplingskortet där i! (tror vissa kan bli lite sura om jag inte har med det i morgon kanske!?!)

I morgon ska jag iaf öppan bistron, blev ju inget idag.
Så börjar kl halv nio å jobbar till sex.
Ska bli skoj, är dock lite nervös... men inte så jättemycket.
De som är svårast är nog att göra mackor å så och veta vad man ska ha på, men det kan ju inte vara jättesvårt egentligen!
Vi får väl helt enkelt se hur det går.
Har fått en namnskyllt med idag, det står Susanne Vetlanda på!
varför behöver de veta vart jag bor för?
Det hade väl räckt med mitt namn?

Nä, nu får jag väl fördriva tiden med lite gossip girl, både i bokform och serie på datan! :)

ha de bäst!

Kram mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0