Godmorgon!

Då va de en ny dag idag, börjar inte jobba förräns kl tio i kväll så idag ska de försöka bli lite skidor åkt... hoppas på att madde slutar i tid så det hinns med.
Jag vill ju direkt inte åka själv, inte så skoj!
Å nu är de fint väder också, inte alls så jättemolning å disigt, men de kommer å går, under tio minuter hinner mycket ändras!
Kom just att tänka på att de inte ens är en vecka kvar till jul, jag har verkligen nada julstämning i år igen, varför?
Är det något som ingår i att bli gammal lr är de för att jag inte är hemma.
Det känns faktiskt väldigt konstigt att tänka på att jag inte kommer komma hem över huvudtaget för att fira jul, men jag överlever nog.. får helt enkelt ta emot mina klappar nästa gång jag kommer hem! Längtar
Det är ju trotts allt bara jul en gång om året och när man bor hemma i vetlanda så tror man ju att alla firar jul på julafton å så, men så är de ju inte alls.
Snart är det lunchdax igen!
Ha de greate! =)

Puss mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0