God Jul.

Det är väl meningen att man ska önska alla en god jul nu antar jag, fast att det mer eller mindre känns som en helt vanlig dag. Det är verkligen jul, utan klappar utan ALLT. Är dessutom helt slut efter att ha jobbat hela dagen, glad att jag bara jobbade till kl nio i stället för elva. Första sittningen idag gick skitbra, allt va aslugnt å så. Andra sittningen gick också bra bara de att alla kom samtidigt så de blev hur mycket som helst att göra å hur rörigt som helst. Men nu är ju allt avklarat å de är ju skönt. Har iaf fått lite julmat idag, ytterst lite ska jag väl tillägga. Åt frukost vid halv tio, lunch vid kl tolv typ å sen har jag inte ätit något mer förutom en klementing några pasta bitar, tre prinkorvar å en potatisbit å så hittade jag ju nu innan jag skulle gå hem en bit almond daim med det va asgott måste jag säga. Är rätt hungrig men har inte mycket till mat att laga så tror jag ska gå å lägga mig och sova å sen ska jag upp å jobba bistron i morgon.


Förresten, om någon hade tänkt att köpa en julklapp till mig så kan den gärna få köpa en sån härKNUBBIG Bordslampa.. för jag råkade precis sparka ner min från sängbordet så den gick sönder. Fy sjutton vilken jul. Nyår blir förhoppningsvis mycket bättre iaf. :P








Hoppas er julafton har varit bra.
God jul på er alla iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0