Glad! :)

Idag känns de som de är en bra dag.
Jag är glad å någolunda pigg trotts att jag gick upp kl fem idag å de va typ fest igår så alla lyssnade på musik osv fram tills elva halv tolv då de åkte härifrån!
Då jag äntligen fick chansen att somna!
Är fint väder idag me... så himla fint när solen lyser över träden i bergen typ!
Man blir extra glad och pigg när det är sådant fin väder.
Jobbade frukost idag, lr gick brevid snarare... men det gick bra, inga svårigeter alls.
Minst lika smidigt som att göra frukost hemma på hotellet, de enda som skiljer sig är att här så steker de baconen på stekbordet i stället för ugnen.
Tänkte jag skulle fråga om man får göra de i ugnen i stället, är ju mycket smidigare så, även om de tar lite längre tid men de spelar ju ingen roll!

Har fått min adress idag förresten den är:

Personal post
Susanne Johansson
Restaurangen
Stöten i Sälen

780 67 Sälen



Kommentarer
Postat av: Martina

så du har oxå skaffat blogg nu. najs. kul där uppe eller? förmodligen fullt ös.. kram

2008-12-16 @ 13:53:37
URL: http://bimbofierad.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jajjemen... måste ju berätta vad som händer, orkar ju inte ringa till folk jämt.

De är riktigt skoj faktiskt... hehe, kan du ge dig på! :)

Kram

2008-12-23 @ 12:46:24
URL: http://susannesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0