Första riktiga passet! :)

Japp, idag va då första riktiga passet, gick asbra!
Är riktigt stolt över mig själv, kassan va de inga svårigheter med å inte de andra heller!
Trodde verkligen att de skulle vara supersvårt, måset väl dock säga att vissa kanske inte har all serviskänsla som man tycker de borde ha... när de står fullt av folk i en kö så borde man väl kanske inte gå förbi å gå ut å plocka disk??
Jag prioriterar iaf gästerna först!
Fast de andra har ju precis gått ut skolan så de kanske kommer in i de till slut!

Håller på att laga mat nu, affären va stängd så de får bli pasta å köttfärssås idag me...
sen får man försöka hinna med å vila lite, börjar ju jobba kl tio igen!
Blir ett par timmar idag... halv nio till sju å sen tio till tre.
Funderar även på att försöka pallra mig upp för att se luciat i morgon vid halv nio... vet dock inte om jag orkar riktigt!
vi får väl se.
Börjar ju inte förräns kl tre i morgon å jobbar fram tills kl sex, sen är jag ledig fram tills på måndag antar jag!
Har inte fått schema mer än till på söndag.
Så i morgon kväll blir de nog fest! =D

Nä, nu är nog maten klar!
Förresten, Grattis i förskott mamma, Vi hörs i morgon!

/ Susanne



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0