Första dagen!

Jahopp, då va första dagen avklarad.
Har varit och gjort i ordning i bistron idag.
Känns nästan som man bara glidit runt å stirrat på massa saker för att man inte vet vad man ska göra å hur!

Men i morgon ska jag öppna bistron, själv ska jag vara dessutom... herregud hur ska detta gå, fast för hoppningsvis så kommer de inte så många.
Är ju öppningsdag i morgon, å de flesta lär ju inte komma hit vid kl tio precis!
Får väl se hur det går... kommer väl ett inlägg om det i morgon kan jag tro! :)

Nä, nu får det snart bli till att åka till statiol lr någon annan affär om man kan hitta något som är öppet, så man kan köpa sig något så man kan tillaga något att äta.
För icat här öppnar visst inte förräns i morgon! :(





Massa snö, kan de bli bättre?
Tänk om man fick all denna snö varje år! =)
Utsikten är det heller inga fel på!




En del av den platsen jag ska jobba på i morgon


Nedre delen, där frukost serveras blandannat.
Julpyntningen är redan klar, hur mysigt som helst! =)


Ha det bra alla!

/Sune i snön =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0