En vecka har gått!

Ja de har de verkligen, känns inte så!
Trivs riktigt bra faktiskt, fast visst... ibland längtar man ju faktiskt hem!
Har jobbat i bistron idag, plus frukost... sålde för 2250 typ å kammade hem 50 kr i driks, de är minsann inte dåligt tycker jag! :)
I morgon är jag ledig! :)
Då blir de skidor förförsta gången på väldigt länge!
Vet inte när jag senast stog på ett par skidor, men måste va typ 2 år sedan minst... det gör mig lite nervös å dessutom så ska man upp i backar som är mer än 10 gånger så höga än vad den i kettilsås är! Det är galet minsann!
Men ser fram emot det!
Behöver även tvätta, får försöka hinna me en på morgonen lr nått!
Idag blir ju bror min tolv år gammal, skoj!
Grattis!

// sune



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0