Äntligen framme!


Påbörjade min resa till stöten idag kl kvart i tio ungefär, när vi kommit så långt som till Aneby typ så tog min spolavätska slut och till på köpet hade jag en lastbil framför mig fram till tranås typ där jag äntligen kunde köpa lite spolavätska. Så kan ju säga det att sikten va ju inte på topp under tiden precis.
På vägen så stannade vi för att köpa lite mat att käka... jag fick mig en bit alaska polock med ägg- och persiljesås, synd att säga att de va de bästa stället att äta på, finns dock inte så många mer på vägen efter man har passerat laxå så de fick helt enkelt bli de!
Stog dessutom en helförvirrad tant i kassan som visade upp fisken efter hon lagt upp den på tallriken och så säger hon, den här fisken är de.
Va sjutton svara man på de? Kunde inte komma på något att säga så det enda jag svara va "okej, tack!" 
Jag menar hon hade förmodligen inte ändrat på maträtten bara för jag inte hade tycket att den såg så jättegod ut, lr hur?

Nu är vi iaf framme, kom upp typ vid kvar över sex halv sju typ!

Så här ser vårt rum ut... litet å kompackt! Men de får helt enkelt gå!
Japp, så här ser de ut... kompackt living! :P







Kan ju säga som så, det är välfyllt under våra sängar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0